المدرسی دبیر هیئت جذب استان یزد از آغاز دور پنجم فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد در استان یزد خبرداد

یزدفردا "محسن اقبالی از دانشگاه آزاد"پنجمين فراخوان جذب هيات علمي همزمان با سراسر کشور در استان يزد آغاز شد

دکتر سید علی المدرسی دبیر هیأت جذب استان یزد نیاز هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تشریح کرد

دکتر سید علی المدرسی دبیر هیأت جذب استان یزد در این رابطه گفت : هجدهمین جلسه با حضور ریاست واحد و اعضا در دانشگاه برگزار و پیرامون نیاز هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بررسی و موارد مورد نیاز اعلام شد تا دانشگاهها اقدام به جذب آنها نمایند.

وی ادامه داد : در این جلسه جذب 16 نفر اساتید دانشکده پزشکی یزد در رشته های داروسازی، پرستاری، مامایی، تغذیه، فیزیولوژی، میکروب شناسی و ایموئولوژی و 10 استاد در رشته های مختلف هنر، علوم انسانی، مهندسی و علوم پایه شامل حسابداری، عمران، پژوهش و هنر، زیست شناسی و بیوتکنولوژی، مکانیک، گرافیک و صنایع دستی مواردی به تصویب رسید.

وی ادامه داد : همچنین در رابطه با جذب استاد در واحد علوم و تحقیقات نیز مصوب شد 27 نفر استاد در رشته های مختلف اقتصاد نظری، صنایع غذایی، کامپیوتر، مهندسی پزشکی، حقوقريال مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، مدیریت دولتی، کامپیوتر، حسابداری، مهندسی پلیمر، منابع طبیعی، زبان انگلیسی، معماری، عمران، مشاوره و راهنمایی و سنجش از راه دور و سیستم اطلاعات جغرافیا در مقطع دکتر جذب شود.

دکتر المدرسی در رابطه با جذب اساتید در دیگر واحدهای استان گفت : واحد ابرکوه می تواند در جذب 12 استاد در رشته های برق، حسابداری، زبان و ادبیات فارسی، صنایع غذایی، معماری، عمران در مقاطع دکتری ودانشجوی دکتری اقدام کند، همچنین در رابطه با واحد اشکذر نیز جذب 14 استاد در رشته های گرافیک، کامپیوتر، برق، مشاوره، مهندسی پزشکی، بیوتکنولوژی میکروبی، صنایع، مکانیک، مهندسی کشاورزی، ژنتیک، زیست شناسی و هنرهای تجسمی اعلام شد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه افزود : در رابطه با واحد اردکان مقرر شد این واحد 10 استاد دکتری در رشته های عمران، مکانیک، معماری، حسابداری، اقتصاد و علوم تربیتی جذب نماید. وی همچنین در رابطه با واحد طبس نیز گفت : 18 نفر استاد در رشته های عمران، پرستاری، مامایی، معماری، کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، پژوهش و هنر، حسابداری و معدن در واحد طبس جذب خواهند شد و نهایتاًٌ واحد بافق نیز اقدام به جذب 30 نفر استاد در رشته های مکانیک، مکاترونیک، مهندسی نفت، عمران، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، معماری، مدیریت صنعتی، حسابداری، حقوق، مدیریت بانکداری، معدن، مدیریت انرژی و مهندسی راه آهن می کند.

وی با اشاره به آغاز دور پنجم فراخوان جذب از اول اردیبهشت ماه افزود، سیستم جذب کاملاً به صورت مکانیزه بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.jazb.iau.ir نسبت به ملاحظه شرایط، ظرفیت ها و ثبت درخواست اقدام نمایند. زمان پایان فراخوان پنجم 19 اردیبهشت ماه خواهد بود و پس از آن علاقه مندان باید تا آغاز دور ششم فراخوان جذب هیأت علمی واحدهای استان منتظر بمانند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا